Żabka nie przestaje zaskakiwać i stawia na innowacyjne formy komunikacji ze swoimi klientami. Chcąc jeszcze skuteczniej budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, sieć dołączyła do globalnej społeczności platformy Roblox. Od 28.08 użytkownicy platformy mogą odkrywać wirtualny świat Żabki, dołączając do gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!”. Gra z elementami edukacyjnymi powstała w ramach programu żywieniowego „Porcja DobreGO!”.
– W Żabce cały czas poszukujemy nowych możliwości komunikacji z klientami i ich aktywizacji. Wykorzystujemy do tego najnowsze technologie oraz światowe trendy, m.in. inwestujemy
w gaming. Przykładem naszych działań w tym obszarze jest trwający obecnie test gry Żabu oraz nasza najnowsza realizacja, czyli gra „Żabka Run: Porcja DobreGO!” na platformie Roblox.
W stworzonym przez nas wirtualnym świecie gracze znajdą futurystyczną wersję sklepu Żabka oraz znane z naszego programu „Porcja DobreGO!” smaczne i pożywne produkty oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score. Poprzez grywalizację chcemy budować świadomość zdrowego i zbilansowanego odżywiania wśród młodszych konsumentów, którzy swój wolny czas spędzają poszukując rozrywki w internecie – mówi Sebastian Szaraniec, Marketing Communication & Innovation Director w Żabka Polska.
Wirtualny świat Żabki na Robloxie
Użytkownicy gry „Żabka Run: Porcja DobreGO!” wchodzą do futurystycznego świata, którego centralnym miejscem jest wieżowiec Żabka HQ, stworzony z pomocą sztucznej inteligencji (AI). W siedzibie firmy znajduje się sklep Żabka rodem z przyszłości ze specjalną maszyną, dzięki której można dowiedzieć się, jak świadomie wykorzystać system Nutri-Score w codziennych zakupach. Ponadto, na sklepowych półkach użytkownicy znajdą wirtualne odpowiedniki produktów dostępnych w Żabce, oznaczone notami A oraz B w skali Nutri-Score.
Główną osią zabawy w pierwszym sezonie jest niekończąca się rozgrywka – gracze przenoszą się do tunelu, w którym poruszają się plecakiem odrzutowym, a ich zadaniem jest unikanie przeszkód i zdobywanie przedmiotów, które ułatwią im rozgrywkę. Im dalej gracz poprowadzi swoją postać, tym więcej punktów otrzyma. W przypadku uderzenia w przeszkodę gracz ma szansę powrotu do gry – aby było to możliwe, musi poprawnie odpowiedzieć na jedno pytanie dotyczące zbilansowanej diety. Zdobyte w grze punkty można wymieniać na ubrania dla wirtualnych awatarów.
Koncepcja gry została stworzona przez sieć Żabka we współpracy z agencją Game Changer, która odpowiada również za produkcję gry. Za dobór influencerów do kampanii gry odpowiada agencja BeLoud.
Gra dostępna pod adresem: https://www.roblox.com/games/14348914311/abka-Run-Porcja-DobreGO
Program żywieniowy „Porcja DobreGO!”
Program „Porcja DobreGO!” ma na celu promocję dobrze zbilansowanych i smacznych posiłków, które mogą być szybkim rozwiązaniem na każdą porę dnia, oferując bogatą gamę dań gotowych oraz przekąsek. Są to zarówno znane i lubiane klasyki, jak i bardziej egzotyczne smaki oraz kuchnie. Produkty objęte programem tworzone są z pasji do smaku, we współpracy z dietetykiem, który najlepiej zna niedobory żywieniowe Polaków i chce, aby bez wyrzutów sumienia poczuli dobrodziejstwo posiłków „DobreGO!”. Celem inicjatywy jest pokazanie, że dobre odżywianie nie musi iść w parze z czasochłonnym procesem planowania oraz przygotowywania posiłków – zmiana diety na własnych warunkach może być prosta i wygodna. Specjalne oznaczenie ,,Porcja DobreGO!” na produktach marek własnych, takich jak Szamamm, Haps, Dobra Karma czy Tomcio Paluch, pozwala na dokonanie bardziej świadomych wyborów zakupowych – zarówno dla siebie, jak i dla najbliższych.
Więcej informacji na: https://www.zabka.pl/sprobuj-dobrego
Link do strony artykułu: https://wp.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/promocja-dobrego-zywienia-w-wirtualnym-swiecie-zabki